Sen to jedyne co nam pozostało
Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Umiejętności magiczne służą do posługiwania się magią.
Każda umiejętność magiczna posiada 5 kręgów wtajemniczenia.
I - podstawowe zaklęcia [PN:10]
II - zaklęcia wyższego poziomu, możliwość łączenia żywiołów. [PN: 20]
III - potęzne zaklęcia, możliwość tworzenia własnych czarów. [PN: 35]
IV - zaklęcia obszarowe o wielkiej sile, które oddziałują na inne żywioły. [PN: 45]
V - najsilniejsze z czarów. Są w tanie zmienić krajobraz wokół walczących. Nikt na świecie jeszcze nie osiągnął tego poziomu [PN: 80]
Oto gałęzie magiczne, które można poznać:
Szkoła Żywiołów:
- Element Ognia -
Jest to głównie ofensywny żywioł, który służy do zniszczenia przeciwnika.
- Element Wiatru-
Element wiatru jest dosyć zrównoważonym żywiołem, który może służyć z powodzeniem w atatku i obronie. Cechuje go ogromna szybkość wyprowadzania ataków.
- Element Wody-
Woda jest żywiołem bardzo łątwo łączącym się z innymi. Jest takze dosyć niebezpieczna na wyższych poziomach wtajemniczenia.
- Element Ziemi-
Ziemia to najbardziej defensywny żywioł. Potrafi wzmocnić pancerz, stworzyć ściany i wpłynąć na twardość skał.
Stan zaklęć na 11.06.2016. Temat będzie rozwijany.
Offline
Strony: 1