The Land of Dreams

Sen to jedyne co nam pozostało

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

Obecny Rok: 75. II ery

#1 2016-06-11 13:41:52

KREATOR
Administrator
Dołączył: 2016-06-04
Liczba postów: 19
Wiek postaci: ?
Gildia: Bóg
Windows 7Chrome 51.0.2704.84

Umiejętności Magiczne

Umiejętności magiczne służą do posługiwania się magią.

Każda umiejętność magiczna posiada 5 kręgów wtajemniczenia.
I - podstawowe zaklęcia [PN:10]
II - zaklęcia wyższego poziomu, możliwość łączenia żywiołów. [PN: 20]
III - potęzne zaklęcia, możliwość tworzenia własnych czarów. [PN: 35]
IV - zaklęcia obszarowe o wielkiej sile, które oddziałują na inne żywioły. [PN: 45]
V - najsilniejsze z czarów. Są w tanie zmienić krajobraz wokół walczących. Nikt na świecie jeszcze nie osiągnął tego poziomu [PN: 80]
Oto gałęzie magiczne, które można poznać:

Szkoła Żywiołów:

ziemia.jpg
- Element Ognia -
Jest to głównie ofensywny żywioł,  który służy do zniszczenia przeciwnika.
wiatr.jpg
- Element Wiatru-
Element wiatru jest dosyć zrównoważonym żywiołem, który może służyć z powodzeniem w atatku i obronie. Cechuje go ogromna szybkość wyprowadzania ataków.
woda.jpg
- Element Wody-
Woda jest żywiołem bardzo łątwo łączącym się z innymi. Jest takze dosyć niebezpieczna na wyższych poziomach wtajemniczenia.
zi.jpg
- Element Ziemi-
Ziemia to najbardziej defensywny żywioł. Potrafi wzmocnić pancerz, stworzyć ściany i wpłynąć na twardość skał.

Stan zaklęć na 11.06.2016. Temat będzie rozwijany.

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum